برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم!
سرخط خبرها

مبتلایان و بستری‌های کرونا در کشور طی هفته گذشته کاهش یافت (۲ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۱۶۵۴
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
مبتلایان و بستری‌های کرونا در کشور طی هفته گذشته کاهش یافت (۲ دی ۱۴۰۲)
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی هفته گذشته (یکشنبه ۲۶ آذر تا شنبه ۲ دی ماه) ۱۳۲ مبتلای جدید به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۰ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، از یکشنبه هفته گذشته تا امروز ۲ دی ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۸ نفر آن‌ها بستری شدند.

تعداد بیماران شناسایی شده در هفته چهارم آذرماه، ۱۷۸ نفر و تعداد بستری‌ها نیز ۱۲۳ نفر بود که در طول هفته گذشته، ۴۶ مبتلا کمتر شناسایی و ۴۵ نفر کمتر بستری شده‌اند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۲۵ هزار و ۲۹۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۷ روز گذشته (یکشنبه ۲۶ آذر تا شنبه ۲ دی ماه)، ۱۰ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۷۵۱ نفر رسید. 

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۵۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۸ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۵۶۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۵۷۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۷۷۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۶۲۹ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۱۷ هزار و ۹۷۳ دُز رسید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->